E-tananyag
Példafeladatok a kompetenciamérésre:
https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/digitalis_orszagos_meresek/peldafeladatok
Szabadulószobák az egészséghéten:
Digitális kultúra 2024.
Infokommunikáció
3. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_01_001
4. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_05_028
5. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_03_001
6. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_02_001
7. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-7-nat2020/lecke_03_003
8. osztály
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-8-nat2020/lecke_04_001
Teszt 3. osztály
https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=1908050152&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share
Robotika teszt 4. osztály
Robotika teszt 5. osztály
Robotika teszt 6. osztály
Robotika teszt 7. osztály
Robotika teszt 8. osztály
Programozási játék
4. osztály:
Algoritmusok
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_014
Rajzos algoritmusok
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_015
5-6. osztály: Bevezetés a robotikába https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_01_001
Algoritmus https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_01_002
7-8. osztály: A robotika alapjai https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_okosgyujtemeny_5-8/lecke_01_001
Digitális kultúra: Tesztek a számítógépről
Teszt 4. osztály
Teszt 5. osztály
Teszt 6. osztály
Teszt 7. osztály
Teszt 8. osztály
Digitális kultúra 5. osztály:
A számítógép részei:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_04_001
Programok:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_04_002
Kompetenciamérés példafeladatok
Robotika-szakkör:
Játék
Programozási játék
DIGI-PÉNZ:
5-6 szabadulószoba
7-8 szabadulószoba
5-6 szövegértés
7-8 szövegértés
Digitális kultúra 7. osztály TESZT (Multimédia)
Digitális kultúra 6. osztály TESZT (Internet)
Digitális kultúra 5. osztály TESZT (prezentáció)
Zene, videó, képek az év végi projektekhez
Robotika (alapfogalmak)
Programozás (EV3 robot)
Internet-tesztek (2023.02.23)
BIZTONSÁGOS INTERNET NAP 2023
DIGITÁLIS KULTÚRA
Mit illik tudni az internetről?
MATEMATIKA 7. OSZTÁLY
Az egyenes arányosság gyakorlása kompetenciaalapú feladatokkal:
Év eleji kompetenciamérés matematikából 2022. szeptember
Robotikatábor 2022.
5. NAP
3D színezőkhöz demovideók
Quad
Kagyló
Lepke
Madár
Pingvin
Nyuszi
Bárány
Golyó labirintusban
LINKEK A MŰVÉSZROBOTOKHOZ
rajzoló ev3
rajzoló WeDo
akrobata WeDo
ballerina WeDo
táncoló WeDo
4. nap
LINKEK A SPORTOLÓ ROBOTOKHOZ
WeDo katapult (labda dobáló)
WeDo boxoló
WeDo kosárlabdázó
EV3 katapult (labda dobáló)
- nap
LINKEK A PROGRAMOZÁSI JÁTÉKOKHOZ
Történetmesélés robotokkal
- Mese: Nyuszi új lakása
Bee-Bot ruha+ robotpálya rajzolása+programozás
- kakas+kert
- kacsa+híd+bokrok+tó
- nyuszi+giliszta+mező+gyík+szikla+házak
- hörcsög+konyha+fürdő+hálószoba
2. Mese: Az elefánt ormánya
Linkgyűjtemény a robotépítéshez
- krokodil (WeDo)
- elefánt (WeDo)
egyszerűbb https://www.youtube.com/watch?v=rg2gbV_Vd5Q
bonyolultabb https://www.youtube.com/watch?v=TJAsqPl3yTI
- rák (WeDo)
- madár (ev3)
- papírból víziló (mBot)
6. legókockákból: strucc, zsiráf, majom
zsiráf (WeDo)
majom (WeDo)
Év végi ismétlés matematikából II.
5. osztály:
6. osztály:
7-8. osztály:
Év végi ismétlés matematikából
5. osztály:
6. osztály:
7-8. osztály:
Húsvéti szabadulószoba
Pénz7 Játsszunk bankot!
Ki tud többet a pénzről? vetélkedő
Mit lehet csinálni egy bankban?
Biztonságos Internet Nap
Karácsonyi online szabadulószoba
Online szabadulószobák a Pénz7-re:
Tankockák a Pénz7-re:
Tankockák németórára:
Puzzle matematikaórára
Forrásanyagok az informatika órára
Informatika: A számítógép története
Néhány puzzle: