Bánhidai Jókai Mór Általános Iskola

FEKETE LAJOS TARDOSI TAGINTÉZMÉNYE

E-tananyag

Példafeladatok a kompetenciamérésre:

https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/digitalis_orszagos_meresek/peldafeladatok

Alsó tagozat

Felső tagozat

Digitális kultúra 2024.

Infokommunikáció

3. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_01_001

4. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_05_028

5. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_03_001

6. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_02_001

7. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-7-nat2020/lecke_03_003

8. osztály

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-8-nat2020/lecke_04_001

Teszt 3. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=1908050152&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share
Robotika teszt 4. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=616168093&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share

Robotika teszt 5. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=1733924317&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share

Robotika teszt 6. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=762720128&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share

Robotika teszt 7. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=1402875695&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share

Robotika teszt 8. osztály

https://redmenta.com/hu/solve?ks_id=155639475&utm_source=redmenta&utm_medium=worksheet&utm_campaign=worksheet_share

Programozási játék
4. osztály:
 Algoritmusok
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_014
 Rajzos algoritmusok
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_015
5-6. osztály: Bevezetés a robotikába https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_01_001
Algoritmus https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_01_002
7-8. osztály: A robotika alapjai https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_okosgyujtemeny_5-8/lecke_01_001


Digitális kultúra: Tesztek a számítógépről
Teszt 4. osztály
Teszt 5. osztály
Teszt 6. osztály
Teszt 7. osztály
Teszt 8. osztály


Digitális kultúra 5. osztály:
A számítógép részei:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_04_001
Programok:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_5_nat2020/lecke_04_002

Kompetenciamérés indítása

Kompetenciamérés példafeladatok

Robotika-szakkör:
Játék
Programozási játék

DIGI-PÉNZ:
5-6 szabadulószoba
7-8 szabadulószoba
5-6 szövegértés
7-8 szövegértés

Matematika 6. (Terület)

Digitális kultúra 7. osztály TESZT (Multimédia)

Digitális kultúra 6. osztály TESZT (Internet)

Digitális kultúra 5. osztály TESZT (prezentáció)

Zene, videó, képek az év végi projektekhez

Robotika (alapfogalmak)
Programozás (EV3 robot)

Internet-tesztek (2023.02.23)

5. osztály

6. osztály

7. osztály

8. osztály

BIZTONSÁGOS INTERNET NAP 2023

Szabadulószoba

DIGITÁLIS KULTÚRA

Teszt 8. osztály

Teszt 7. osztály

Teszt 6. osztály

Teszt 5. osztály

Mit illik tudni az internetről?

MATEMATIKA 7. OSZTÁLY

Az egyenes arányosság gyakorlása kompetenciaalapú feladatokkal:

Ide kattints!

Év eleji kompetenciamérés matematikából 2022. szeptember

5. osztály

6-8. osztály

Robotikatábor 2022.

5. NAP

3D színezőkhöz demovideók

Quad

Kagyló

Lepke

Madár

Pingvin

Nyuszi

Bárány

Golyó labirintusban

LINKEK A MŰVÉSZROBOTOKHOZ

rajzoló ev3

https://sites.google.com/view/profpedromrosa-lego

rajzoló WeDo

akrobata WeDo

ballerina WeDo

táncoló WeDo

4. nap

Online szabadulószoba

LINKEK A SPORTOLÓ ROBOTOKHOZ

WeDo katapult (labda dobáló)

WeDo boxoló

WeDo kosárlabdázó

EV3 katapult (labda dobáló)

  1. nap

LINKEK A PROGRAMOZÁSI JÁTÉKOKHOZ

https://blockly.games
https://www.lightbot.lu

Történetmesélés robotokkal

  1. Mese: Nyuszi új lakása

Bee-Bot ruha+ robotpálya rajzolása+programozás

  1. kakas+kert
  2. kacsa+híd+bokrok+tó
  3. nyuszi+giliszta+mező+gyík+szikla+házak
  4. hörcsög+konyha+fürdő+hálószoba

2. Mese: Az elefánt ormánya

Linkgyűjtemény a robotépítéshez

  1. krokodil (WeDo)
  1. elefánt (WeDo)

egyszerűbb https://www.youtube.com/watch?v=rg2gbV_Vd5Q

bonyolultabb https://www.youtube.com/watch?v=TJAsqPl3yTI

  1. rák (WeDo)
  1. madár (ev3)
  1. papírból víziló (mBot)

6. legókockákból: strucc, zsiráf, majom

zsiráf (WeDo)

majom (WeDo)

Év végi ismétlés matematikából II.

5. osztály:

  1.  feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat
  7. feladat

6. osztály:

  1. feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat

7-8. osztály:

  1. feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat
  7. feladat
  8. feladat
  9. feladat
  10. feladat

Év végi ismétlés matematikából

5. osztály:

  1. feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat
  7. feladat

6. osztály:

  1. feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat

7-8. osztály:

  1. feladat
  2. feladat
  3. feladat
  4. feladat
  5. feladat
  6. feladat
  7. feladat
  8. feladat
  9. feladat

Húsvéti szabadulószoba

5. osztály

6. osztály

7. osztály

8. osztály

Pénz7 Játsszunk bankot!

Ki tud többet a pénzről? vetélkedő

Mit lehet csinálni egy bankban?

Biztonságos Internet Nap

NetreFel kisfilm

Sosem vagy egyedül! kisfilm

Karácsonyi online szabadulószoba

Ide kattintva elérhető

Online szabadulószobák a Pénz7-re:

5. osztály

6. osztály

7. osztály

Tankockák a Pénz7-re:

Mit csinál a biztosító?

Legyél Te is milliomos!

Tankockák németórára:

Vonzatos igék

Vonzatos igék 2

Vonzatos igék 3

Der Wandertag

Die Körperteile 1

Die Körpeteile 2

Die Körperteile 3

Die Körperteile 4

Beim Arzt

Puzzle matematikaórára

Körbe-körbe karikába


Forrásanyagok az informatika órára

Informatika: A számítógép története

Néhány puzzle:

IKT eszközök 1

IKT eszközök 2

IKT eszközök 3